چاپ

اهم اقدامات آبفای گیلان از هفته دولت تا دهه مبارک فجر در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری

122961124-01

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122 اهم اقدامات این حوزه در ارائه خدمات غیرحضوری را از هفته دولت تا دهه مبارک فجر تشریح کرد.

حمیدرضا ناطقی رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122 با اشاره به نحوه ارائه خدمات این حوزه افزود: در بازه زمانی هفته دولت تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 31151 تماس مردمی با این مرکز برقرار شد که طی این تماسها 2737 فقره انشعاب آب به فروش رسید.

ناطقی با تشریح روند فعالیت مرکز امداد و حوادث اظهار داشت: اعلام تلفنی، دریافت و ثبت حادثه از تمام نقاط استان با شماره گیری 122 بصورت 24 ساعته ، ارجاع به اکیپ ها و رفع حادثه و مستندسازی آن و در نهایت ارسال فرم پایان کار بصورت نرم افزاری (موبایلی) در محل حادثه روند ارائه خدمات غیرحضوری می باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به فروش انشعاب آب بصورت غیرحضوری ، متقاضی با شماره گیری 122 یا 1522 با اعلام شماره اشتراک همسایه مجاور به اپراتور مرکز و ارائه اطلاعات خود، کدپیگیری دریافت نموده و از طریق پیامک شماره همراه ارزیاب را جهت ارائه مدارک و زمان ارزیابی دریافت خواهد نمود.

رئیس سامانه 122 همچنین اظهار داشت: پس از ارزیابی و ارسال پیامک مبلغ خرید انشعاب به متقاضی با شناسه قبض و شناسه پرداخت ، با پرداخت حق انشعاب نسبت به نصب اقدام خواهد شد و در هر مرحله از خرید انشعاب غیرحضوری متقاضی با شماره گیری 122 و وارد نمودن کد پیگیری از روند درخواست خود مطلع می شود.

گفتنی است: مشترکين می توانند از طريق تلفن همراه با ارسال شماره اشتراک 8 رقمی به 200001522 آخرين اطلاعات قبض آب بها خود را دريافت و نسبت به پرداخت آن بصورت Online اقدام نمایند و همچنین به منظور ثبت درخواست خريد انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش به وب سايت این شرکت به آدرس www.abfa-guilan.ir  مراجعه و بصورت الکترونیکی خدمات را دريافت نمايند.

. تعداد بازدید: 268.